søndag 3. juni 2012

Vanish

Som nevnt i et tidligere blogginnlegg, er jeg en Buzzador.
Denne gang er det Vanish produkter som skal testes ut.
Fikk tilsendt produktene på bildet, samt en del mer småposer til å dele ut.

Pakket opp esken og satte produktene på kommoden i entreen.
Dermed Buzzet produktene seg selv :-)

Fikk også prøv tepperensen ganske raskt, da vår lille hund ble dårlig og kastet opp på det offwhite
 flossteppet mitt i stuen :-( 
Sprayet på og tørket av, flekken og lukten ble borte og mor selv kjempefornøyd :-)

Synes faktisk hvite klær ble hvitere etter å ha brukt Vanish, og jord og grønskeflekker på klærne 
forsvant i en fei! Kjempe fornøyd med produktene!!!


Litt info om Buzzador:


Jeg har registrert meg som buzzador på www.buzzador.com og foreslår att du også gjør det!

Som buzzador får du prøve nye produkter og tjenester gratis.

Hvor lang tid det går før du kommer med i din første kampanje kan variere fra noen uker opp til noen måneder, avhengig av hvordan profilen din passer inn i de kommende kampanjene.

Når det finnes mulighet til å komme med i en kampanje får du beskjed via mail.

Klikk på denne lenken, så syns det at det er jeg som har invitert deg (mitt brukernavn som buzzador er byliva):

Hvis du vil vite mer før du bestemmer deg kan du klikke på denne lenken:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar