søndag 18. mars 2012

Hjertekjole

Det hender av og til at jeg strikker litt til meg selv også ;-)
Ikke så ofte, men det skjer.

Denne har vært ferdig en stund.... har bare glemt å blogge om den. Har brukt den myyyye i vinter!
Ble raskt en favoritt :-)

Oppskrift og garn fra Drops, strikket i forskjellige deilige garntyper.
Jeg strikket 3/4 arm istedet for lang.
Den var veldig fin i orginalfargene men jeg ønsket en litt mer fargerik utgave.
Valget falt på turkis og lilla, mine to favorittfarger :-)

Kjekk og rask å strikke.

Oppskrift finner du her.
 

Er en drøm å ha på, varm, god og myk :-)


 Min, min og bare min :-))

 Hjerte

 Litt feil lillafarge på bildet...

Søt puffarm.

5 kommentarer:

  1. Kjempefin kjole - Ser ut for å være veldig behagelig å ha på.Så flink du har vært :-)

    SvarSlett
  2. Kjempefin kjole! Herlig med noe til en selv iblandt :)

    SvarSlett
  3. Har strikka denne til meg sjølv og fått masse positive kommentarar, så denne kan du gleda deg til å ta i bruk :)

    SvarSlett
  4. Jeg har strikket ermene ferdig i sort - men e litt usikker på hva jeg skal fortsette med. Vurderer å sy skjørtdelen og så strikke overdelen - men jeg får se hvordan det blir. Din ble kjempefin!

    SvarSlett