tirsdag 7. februar 2012

Mer Baby Booties!

Nå produseres det Baby Booties i stort :-)

Var så gøy å hekle at jeg heklet noen par ekstra. Bare for gøy la jeg dem ut på en kjøp-salg gruppe på Facebook. Det var en kjempesuksess! Solgte de 3 parene jeg la ut på null komma niks, og fikk attpåtil bestilling på et drøss, kjempegøy :-)
Fikk også spørsmål om å hekle til voksne, må kanskje prøve på det?
Kan bli gøy det :-)

Fikk også bestilling på noen malerier, så nå har jeg nok å henge fingrene i på en stund.
Nærmer meg slutten på Cupcake kjole m/tilbehør til Lillesnuppa, gleder meg til å vise den frem her!

Ble en ganske grei dag, tross regnet som lavet ned og ødela snøen som lå så fint :-(


Nå har jeg modifisert oppskriften til staver i stedet for fastmasker.


7 kommentarer:

  1. Kjempefine booties i fine fargesammensetninger, tror faktisk jeg har en lignende oppskrift

    SvarSlett
  2. Utrolig søte. Og så morsomt at du har godt salg!
    Pludrehanneklem

    SvarSlett
  3. De er bare så skjønne :o)

    SvarSlett
  4. De er kjempesøte... Skjønner godt om folk går litt bananas :)

    SvarSlett
  5. Å de var superskjønne. Innspirert av UGG vil jeg tro

    SvarSlett