torsdag 29. desember 2011

Årets julegaver :-)

Det ble strikket noen julegaver i år også:
Lillesnuppa er prøvedukke :-))

 Lue med kommunevåpenet vårt på.
Min kjære mann jobber i kommunen og da måtte han selvsagt få lue til å bruke på arbeid :-)




 Cola lue til en sprek tenåringsgutt! Mønster hentet fra StrikkeDolla.  



 Selbuvotter barn, til en jente som eeeelsker blått :-)
Mønster fra Rauma.



Tilslutt halsen Naturligvis fra Pickles.
Denne var til en fjong tenåringsjente :-)

Alle gavene ble godt mottatt og alle ha vært i bruk i romjulen! 
Er ikke alltid like godt å treffe på popularitetsbarometeret hos ungdommen,
men dette året traff jeg blink :-))

Ha en fortsatt fin romjul!

5 kommentarer:

  1. Takk for hyggelig kommentar på bloggen min. Jeg har nå lagt deg til i min bloggliste.
    Flotte luer og votter du har strikket!

    SvarSlett
  2. Så mye fin strikk:-)
    Ønsker deg et godt nytt strikkeår.
    Hilsen Judith

    SvarSlett
  3. Takk for besøket i bloggen min. Koselig at du stakk innom.
    Så flotte julegaver......likte godt cola lua,har sett den i solo et sted også.....kanskje det skal bli påske strikken min i år?

    SvarSlett
  4. Tusen takk for hyggelige kommentarer :-)
    Maria, StrikkeDolla har oppskrift på Solo lue også ;-)

    SvarSlett
  5. Flotte julegaver! Artig når det treffer!

    SvarSlett