mandag 26. september 2011

Barbie kake til lillesnuppas 6 årsdag!

Utrolig hva man kan få til med 1 Barbiedukke, 1 langpannekake og en pakke marshmallows!




Lillesnuppa kunngjorde så begeistret at Mor skulle bake Barbiekake! 
Mor selv tenkte "å skrekk og gru"!
Snuppa ha da en mormor som lager de lekreste kaker og har laget barbiekake til snuppas 3 års dag. Men nei.... denne gangen skulle mor selv tynes...  
Jeg har ikke sånne fancy kakeformer til dette formålet så en langpannekake ble løsningen. Skjørtet ble noe bulket, men jeg ble ganske så fornøyd med resultatet :-))
Lillesnuppa var veldig fornøyd! Og det var jo det viktigste :-))

7 kommentarer:

  1. Flott kake! Regner med at prinsessen var fornøyd. Gratulerer med 6-åring!

    SvarSlett
  2. Wow, jeg er imponert. Denne er jo kjempeproff!

    SvarSlett
  3. Herlig kake, er det virkelig noen som tørr å spise av denne kaken.
    Pernilla

    SvarSlett
  4. Så flott den ble, nesten for fin til å spises!

    SvarSlett
  5. Takk, takk! Kaken er nesten spist opp, men gjestene hadde vanskelig for å sprette den, så det måtte vi fikse selv :-))

    SvarSlett
  6. Fantastisk kake. Flott gjort uten barbieformen. Takker også for at du deltar på mitt julekalenderlotteri og for at du stakk turen innom meg:)

    SvarSlett